Kolejna masa kolejny deszcze;)

Piątek, 26 czerwca 2009 · Komentarze(3)
Kategoria >50
Witajcie czytający, nie liczni bo nie liczni ale jednak;)

Po południu śmigłem na basen po zapomniany czepek, a potem masa.
Wyjechałem wcześniej żeby się nie gonić i całe szczęście gdyż kiedy burza przechodziła nad śląską aglomeracją stałem sobie pod teatrem, w miarę suchy.

Na masie rekordów brak, powód oczywisty, kompletny brak promocji naszej akcji, kolejna sprawa to pogoda, która w ostatnim tygodniu nas nie pieściła.
Osób 45 więc maleńko ale za to ci najwytrwalsi. Może mi się wydawało, ale widziałem parę nowych twarzy co cieszy mnie bardzo poniżej fotka z zbióreczki pod Teatrem(Rynek) w Katowicach(17:30)
I jedna ogólnoglobalna fotka, robiona także spod teatru;)

Po dzisiejszym dniu nasuwa mi się jeszcze jeden wniosek, warto zalewać XCR, chodzi o niebo lepiej, pewnie to także zasługa wyciągniętego elatometru, ale opłacało się.

Aaa, bo bym zapomniał wrócił licznik wróciły normalne dane, zafajdane przekłamania z GPS.