z NIĄ:* i Nimi;)

Wtorek, 11 maja 2010 · Komentarze(0)
Kategoria <50, Wycieczki
Tak więc po moich namowach, na przekór pogodzie, wyjechaliśmy, pi razy drzwi koło 17:50 z Angelika, oraz Sandrą z Matim. Przebijające się przez chmury słoneczko, napawało do lajtowego kręcenia w leśnym otoczeniu. Trochę mokrawe ścieżki, dawały nieźle w kość ale sprawiały również wiele przyjemności.

Wyjechaliśmy na ścieżke rowerą, poźniej przez kochłowickie domki wjechaliśmy do lasu skąd, przelecieliśmy na Halembe, gdzie dalej na Borową Wieś na lody;)
Powrót także przez Halembskie lasy jednak z drugiej strony.

Poza lajtowym kręceniem pedałami, porywałem się oczywiście, jak to ja, na różne akcje, tak więc trochę adrenaliny napompowało mój organizm.

Co do wycieczki jeszcze to:
1. Po pierwsze co ważne!! JESTEM NIESAMOWICIE ZDZIWIONY I ZADOWOLONY!! MOJA PANNA DAŁA RADE I TO W JAKIM STYLU - FUL KOZAK :*:*:*
2. Na Borowej mają dobre lody i w ogóle fajne miejsce na takie wypady;)
3. Nauczyć kobity przerzucania przerzutek i zasady ich działa to chyba graniczy z cudem, albo dojdzie do tego sama albo w ogóle;)
4. Mam dość słów góra/dół, wrzuć/zrzuć , nie ten/ten mały/ten duży;);p

Dane są mniej więcej orientacyjne według licznika Mateusza;)

Czekam na powtórke już nie długo;) Może będą fotki;)